Mai 28

Care consideraţi că sunt brandurile de care vă înconjuraţi toată ziua? Care vă sunt cele mai utile? Pe care le apreciaţi cel mai mult? Care vi se par cele mai valoroase branduri la nivel mondial? Millward Brown răspunde la această întrebare prin raportul BrandZ pentru 2013, în care evaluează brandurile globale, în funcţie atât de indicatorii financiari,  cât mai ales de opiniile exprimate de 2 milioane de consumatori pe care îi intervievează anual, pentru a le investiga percepţiile refritoare la bradurile globale.

Iată cum arată clasamentul celor mai valoroase 10 branduri în acest an:

În mod nesurprinzător, primele 3 poziţii în acest clasament sunt ocupate de branduri ce activează în sfera tehnologiei, indicând fascinaţia consumatorilor din toată lumea vis-a-vis de progresul tehnologic. Interesant de notat este faptul că în acest top 10 al celor mai valoroase branduri globale se găsesc doar 3 nume din top 10 al celor mai mari companii, în funcţie de capitalizarea bursieră: Apple, Microsoft si IBM. Apple se bucură de prima poziţie în clasament, atât ca valoare percepută a brandului cât şidin punct de vedere al capitalizării bursiere.

Ce alte branduri credeţi că ar fi meritat să domine acest top 10?

Vi s-a părut interesant acest articol? Abonaţi-vă aici şi veţi primi gratuit pe email cele mai noi articole scrise pe blogul DespreInvestitii.ro.

Leave a Reply

preload preload preload